تولید محتوا برگ برنده بازاریابی

با تولید محتوا، ورودی سایت شما افزایش می‌یابد. علاوه بر آن اعتماد کاربران سایت‌تان را جلب می‌کنید تا در نهایت به مشتری‌های وفادار شما تبدیل شوند. البته، همه چیز با برنامه‌ریزی اصولی و تدوین استراتژی محتوا شروع می‌شود.

گروه فنی و مهندسی نقش بلیغ

طراحی استراتژی و برنامه‌ریزی تولید محتوا

به طور کلی، هر محتوایی که پاسخ سوالات کاربر را بدهد، دغدغه‌هایش را درباره موضوعی خاص برطرف کند، براساس نیاز مخاطب نوشته شود، جنبه سرگرمی داشته باشد یا به طور کلی در مسیر یادگیری کمکش کند، به عنوان محتوای ارزشمند شناخته خواهد شد. در تولید محتوا، ما هم دقیقا دنبال اعمال همین ویژگی‌ها هستیم. استراتژی محتوای شما توسط ما تعیین می‌گردد. سپس محتوای بومی و تخصصی توسط تیم شما تولید می‌شود. تیم بازاریابی محتوای بلیغ نیز مطمئن می‌شود که محتوای شما دارای بالاترین کیفیت هم برای کاربر و هم جستجو است.

افزایش فروش و درآمد

با تولید محتوا می‌توانید درآمد مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشید. مستقیم مثل فروش خود محتوا؛ فروش حق اشتراک و…

جلب اعتماد مخاطبِ هدف

ارائهٔ مداوم محتوا باعث می‌شود آن‌ها به شما دل ببندند، خدمت یا محصول را بشناسند و در مواقع نیاز به سراغ شما بیایند.

شناخت راحت برند

وقتی به مشکلی برمی‌خورد، نام شما را به خاطر می‌آورد. محتوا ابزاری عالی برای افزایش‌ آگاهی از برند است.

یار و یاور سئو

تولید محتوا بر اساس اصول سئو به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه در نتایج جست‌وجوی گوگل ختم می‌شود.

گروه فنی و مهندسی نقش بلیغ

آیا ChatGPT آیندۀ شغل تولید محتوا را تهدید می‌کند؟

خیر، طبق مشاهدات و تجربه، محتوایی که به ما می‌دهد نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای محتوای تولیدشده توسط انسان شود؛ محتوایی به درد کسب‌وکارها و همچنین کسب درآمد می‌خورد که بتواند مخاطب را درگیر کند.

پشت محتوایی که انسان تولید می‌کند، احساس نهفته است. مخاطب متوجه می‌شود در حال شنیدن صحبت‌های یکی از جنس خود است؛ چون ما می‌توانیم احساس، شخصیت و شوخ‌طبعی خودمان را در محتوا نشان دهیم. گوگل اعلام کرده است برای آن‌ها کیفیت مهم است و نه اینکه چه کسی محتوا نوشته است؛ ولی مدتی است فاکتور «تجربه» را هم در رتبه‌بندی در نظر می‌گیرد.